အ ခု က် ေနာ္ တုိ႔ ကုမၼဏီ က ဆီ သေဘာၤ တစ္စီး ကုိ ျပင္ ေနပါတယ္။ က်ေနာ္ တုိ႔ ကုမၼဏီ တစ္ ခု တည္း ေတာ့ မ ဟုတ္ဘူး။ တစ္ဆင့္ ခံ ကုမၼဏီ ေတြ အ မ်ား ႀကီး ပါ။ က် ေတာ္ သိ သ ေလာက္ ေတာ့ piping ပိုက္ ကုမၼဏီ ။ mechanary မစ္ရွင္ နရီ (စက္ျပင္) ကုမၼဏီ ။ painting ေဆး သုတ္ ကုမၼဏီ ။ electronic အီ လက္ ထ ေရာ နစ္ ကုမၼဏီ ။ electrical အီ လက္ ထ ရီ ကယ္။ carpenter ကာ ပန္ တာ (လက္သမား) ကုမၼဏီ ။ heavy steel job စ တီး အ ႀကီး စား ျပင္ ကုမၼဏီ ။ light steel စတီး အ ေပါ့ စား ျပင္ ကုမၼဏီ ။ staging ညဏ္းဆင္ ကုမၼဏီ ။ insulation အ ပူ ခံ တပ္ ဆင္ တဲ့ ကုမၼဏီ ။ crane service ကုမၼဏီ ။ အ မ်ား ႀကီး ပါပဲ။
သေဘာၤ က 254000 မီလီမီတာ ရွည္ပါတယ္။ ျပဳျပင္ျခင္း ကေတာ့ project type ပါပဲ။ conversion လုပ္တယ္ လုိ႔လည္း ေခၚတယ္။ schedule က်ေတာ့ ၆ လ လုိ႔ ေျပာ တယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ႏွစ္ လည္း ျဖစ္ျခင္ ျဖစ္သြား တာပဲ။ ဒီလုိ project သေဘာၤ ေတြ ၃ စင္။ တစ္လ နွစ္လ သေဘာၤ ေတြက ၅ စင္း ေလာက္ တစ္ၿပဳိင္ တည္း ျပင္ ၾက တယ္။
က်ေနာ္ ကုမၼဏီ က repairing ကုမၼဏီ ျဖစ္ေတာ့ light steel စတီး အေပါ့ စားျပင္ ပါတယ္။ light steel ဆုိေပ မယ့္ foundation တစ္ ခုကုိ ၃ တန္ ေလာက္ ရွိတယ္။ အဲဒါ light steel job တဲ့။ တစ္ခါ တစ္ခါ လည္း အလုပ္ တစ္ခုကုိ ဘာမ မယ္မယ္ ရရ မဟုတ္ဘူး။ မူလီေလး လဲ လုိက္တာ ေလာက္ပဲ။ .. အလုပ္ လုပ္ရ တာေတာ့ ေပ်ာ္စရာ ပါပဲ။ အျခား သေဘာၤနဲ မတူလုိ႔ပါ။ ဒီသေဘာမွာ ျမန္မာ ေတြမ်ားတယ္။ ကုမၼဏီ တုိင္း ျမန္မာ ေတြရွိတယ္။ ျမန္မာျပည္လား ေအာင္းေမ့တယ္ ။ ဒါေပမယ့္ ဟုတ္ဘူး။
ဒီရက္ ပုိင္းေတြ အလုပ္ထဲ စိတ္ မေရာက္လုိ႔. မ နည္း အလုပ္ကုိ ဖိလုပ္ ေနရတယ္။ သေဘာၤ က်င္း မွာ ရွိ တုန္း ေတာ့ အခြင့္ေပး သေလာက္ ၊ က်ေနာ္ သိသေလာက္ ေရး ဖုိ႔ စဥ္းစား ထားပါတယ္။ fabrication နဲပတ္သက္ၿပီး fitting ဖစ္တာ လုပ္ငန္း။ welder လုပ္ငန္း။ marker မာကာ လုပ္ငန္။ QC အရည္ေသြး စစ္ျခင္း။ crane signaler ကရိန္း သမား။ work place safety အလုပ္ ခြင္ အႏၦရယ္ ကင္းရွင္းမႈ ။ အဲဒီလုိ ပုိစ္ေလး ေတြ ျဖစ္လာ ေအာင္ တင္ျခင္ ပါေသး တယ္။
ဆန္း၀င္း (ေက်ာက္ပန္းေတာင္း)
No comments:
Post a Comment